Avatar billede anan Nybegynder
06. maj 2007 - 21:07 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Komplet brugersystem med det hele til.

Hej :) jeg har et komplet brugersystem med eks. venneliste, gæstebog, profil (med slet funktion) admin funktion, vip & alm. bruger + Session og login <--- det var eksempler på hvad jeg har.

nogen der kan give et evt. bud til hvor meget jeg kan få for det.
Avatar billede anan Nybegynder
06. maj 2007 - 21:08 #1
glemte + design medfølger :b
Avatar billede stfn Nybegynder
07. maj 2007 - 01:17 #2
well kommer jo an på meget. Hvordan er det kodet? hvordan er designet? osv...
Avatar billede anan Nybegynder
07. maj 2007 - 11:08 #3
ja siden er kode i php/mySQl + css ..
designet er rimelig flot osv .. :p
Avatar billede domaz.dk Novice
07. maj 2007 - 14:26 #4
hva med et link..?

Lige nu ville jeg ikk vurdere det til ret meget - mest fordi det ikk rigtig lyder til at du ikke er helt inde i det...
Avatar billede anan Nybegynder
07. maj 2007 - 14:28 #5
www.designsolutions.1go.dk/brugersystem

du skal lige regne med at det er ikke helt færdigt :)
Avatar billede anan Nybegynder
07. maj 2007 - 14:28 #6
hvis du vil prøve at logge ind så opret bruger og så skriv index.php?p=logon i adresselinjen :)
Avatar billede domaz.dk Novice
07. maj 2007 - 14:40 #7
"Brugernavn og password<-(?!?!?) var ledigt og er godkendt!"

- ingen steder man kan logge ind.
- 3 ud af 6 menuer virker ikke/fører ikk det rigtige sted hen.
- kontrol panel virker ikke.
- du kan stadig oprette selv om du er logget ind.
- venner virker ikke.
- gæstebog virker ikke.

Hvis du vil overgå arto eller fange dem der er blevet trætte af arto skal du gøre meget mere ud af designet.
Avatar billede anan Nybegynder
07. maj 2007 - 15:14 #8
gæstebog virker (næsten)
3 ud af 6 menuer, ja det er rigtigt men som sagt så er siden ikke helt færdig.
du kan stadig oprette selv om du er logget ind. ja, det kan man også på arto?
venner lavede jeg igår
og jeg leder efter en måde at sætte login helt oppe i toppen med de andre menuer :)
Avatar billede domaz.dk Novice
07. maj 2007 - 15:36 #9
Jeg kunne ihvertfald ikk skrive i min egen gæstebog...

Men når der er så meget der mangler på en side er det rimelig useriøst at spørge efter en pris...

prisen nu ville ihvertfald lyde på 0.- (eksl. moms)
Avatar billede anan Nybegynder
07. maj 2007 - 15:47 #10
ej men seriøst forstår du ikke spørgsmålet da?
jeg er igang med det, men hvis jeg havde lavet alle de der ting, hvor omtrent kan man så få for det?
Avatar billede anan Nybegynder
14. maj 2007 - 21:14 #11
?
Avatar billede stfn Nybegynder
15. maj 2007 - 22:16 #12
well det er jo ikke til at sige. Folk der leder efter brugersystemer har som regelt nogle helt specifikke krav til det. Chancen for at sælge sådan et system er i mine øjne minimalt. Du skulle istedet vise at det kan trække folk til ved selv at smide det på nettet og når du så har brugere og har vist at det kører ville du nok kunne sælge det for en god sum penge.
Avatar billede zero6dk Nybegynder
26. maj 2007 - 21:36 #13
Jeg tror heller ikke du kan få noget for det... den slags systemer kan du finde gratis på under 1 minut... og stortset alle andre koder for den sags skyld....
Avatar billede anan Nybegynder
27. maj 2007 - 12:28 #14
det tror jeg ikke at man kan ;)
Avatar billede zero6dk Nybegynder
27. maj 2007 - 12:35 #15
Hvis du skal lave en business på det der, er det ihvertfald ret naivt! www.hotscripts.com - der kan ku finde stortset alle scripts gratis... og alle ville søge efter de gratis scripts, før de betaler noget....