Avatar billede jmonefeldt Nybegynder
10. maj 2007 - 09:49 Der er 4 kommentarer

import af filformater til flash

Hej Eksperter,

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg skal lave et website, hvori der vil være en person (i helt sort grafik) og mit spørgmål er følgende:

Hvilket format er bedst at bruge i flash:

png ?
jpg?

eller noget helt 3. - Evt. at trace i flash?
Til jeres info skal det siges at jeg har fritskrabet billederne i photoshop og herefter lavet eks. pgn (for at få fri baggrund)

Hvad siger panelet?
På forhånd tak
Avatar billede jmonefeldt Nybegynder
10. maj 2007 - 09:52 #1
Hov, jeg glemte at sige at persnonen på websitet vil være animationer i stop-motion = det vil være mange billeder af denne person som gør forskellige ting.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
15. maj 2007 - 11:14 #2
brug png. Du kan også i Illustrator cs2 lave en Live Trace, og eksportere som swf.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
15. maj 2007 - 11:14 #3
nok bedste med sidstnævnte løsning
Avatar billede nce Novice
15. maj 2008 - 21:27 #4
husk at lukke alle dine spørgsmål her på exp