Avatar billede forzadepor Nybegynder
12. maj 2007 - 19:48 Der er 6 kommentarer

Genopretning af filer

Hejsa. Jeg har netop formateret hele mit c-drev, og finder nu ud af at der var nogle MEGET vigtige filer, jeg glemte at lægge ned på mit usb-stik inden. Er det muligt at genoprette disse filer? Jeg gentager, de er meget vigtige.
Avatar billede screem_brille Novice
12. maj 2007 - 19:51 #1
har du installeret windows ovenpå den igen ? hvis nej, så kan getdataback fra runtime.org meget sikkert hjælpe dig ;)
Avatar billede forzadepor Nybegynder
12. maj 2007 - 19:52 #2
Jeg har installeret Windows XP Home Edition oven på. :(
Avatar billede screem_brille Novice
12. maj 2007 - 20:03 #3
så er dine chancer meget dårligere, men det er ikke umuligt du kan finde nogle af dine filer.
Avatar billede forzadepor Nybegynder
12. maj 2007 - 20:04 #4
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede screem_brille Novice
12. maj 2007 - 20:24 #5
Avatar billede forzadepor Nybegynder
13. maj 2007 - 01:50 #6
Fandt selv et program, der kunne løse mit problem. Fik dog ikke alle filerne, men mange af dem.