Avatar billede intenz Novice
17. maj 2007 - 20:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Dedicated server hosting?

Hej

Jeg har behov for at minimere muligheden for nedetid på et site. Vil derfor sprede servere til sitet over flere udbydere.

Jeg har behov for selv at styre serveren, god support/oppetid og 'rimelig' pris ;)

Hvem kan i anbefale?
Avatar billede intenz Novice
17. maj 2007 - 20:55 #1
Og lige en ting mere. Der vil være en betydelig belastning på serveren.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
17. maj 2007 - 21:03 #2
Hvad er det du vil styre ved serveren??
Avatar billede intenz Novice
17. maj 2007 - 22:26 #3
root adgang, og ingen begrænsninger i forhold til det.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
17. maj 2007 - 22:38 #4
så kan du få en løsning hos www.gigahost.dk/pro

Men dette er en hel server du får.
Avatar billede a1a1 Novice
17. maj 2007 - 23:23 #5
skal det være flere fysiske steder eller "bare" flere backbones (linier fra fra hosting stedet)?

Har du din egen(e) server(e)?

;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. maj 2007 - 09:55 #6
vi har benyttet www.activewebs.dk og været yderst tilfredse med vores server.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2007 - 10:14 #7
de erfaringer jeg har med gigahost, er dårlige, så kan ikke anbefale dem...
Avatar billede intenz Novice
19. maj 2007 - 11:52 #8
Det skal bare være 1 udbyder, så jeg kan veksle mellem den og dem jeg har i forvejen. Jeg skal leje serveren af dem.

Hvem har i gode erfaringer med udover den triple-x nævnte?
Avatar billede intenz Novice
29. maj 2007 - 20:52 #9
Hvis der ikke er flere der har gode erfaringer med nogle, må triple-x gerne lægge svar.
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. maj 2007 - 21:11 #10
jeg springer over :) det var jo bare en henvisning til et firma jeg har gode erfaringer med.
Avatar billede intenz Novice
31. maj 2007 - 12:05 #11
Så lukker jeg