Avatar billede katax Nybegynder
21. maj 2007 - 09:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

HD Kvalitet.

Jeg skal købe et samsung fladskærms tv. og jeg regner med at se filmene fra min computer da den kan afspille HD film. men da jeg kun kan tage skærm signal via vga og S-video så tænker jeg på om jeg så får den HD kvalitet med. jeg ved der er hdmi kabler men den udgang har min pc desværre ikke.
Avatar billede drgonzo Praktikant
21. maj 2007 - 11:37 #1
VGA burde kunne klare det, dog uden lyd. Er det din skærm der kuin har VGA og s-vhs indgange? Hvis skærmen har hdmi ville jeg klart overveje at købe et gfx kort med HDMI
Avatar billede katax Nybegynder
21. maj 2007 - 12:57 #2
Det min bærbare der kun har de 2. min skærm har hdmi osv. :D
Avatar billede drgonzo Praktikant
21. maj 2007 - 14:19 #3
så ville jeg klart bruge vga
Avatar billede drgonzo Praktikant
21. maj 2007 - 14:20 #4
husk at den player du bruger skal understøtte HD visning og filmen skal være i HD :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
12. juni 2007 - 18:28 #5
Mon ikke det var en ide med noget feedback eller få afsluttet spm, vi hjælper ikke for sjov
Avatar billede drgonzo Praktikant
12. juni 2007 - 20:44 #6
fik du svar på det du skulle og kører det?