Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. maj 2007 - 17:52 Der er 2 kommentarer

synkronisering på outlook

jeg har lige fået en mac hvor jeg køre exchange 2003 via min udbyder, dette virker fint.
jeg har også en alm. windows pc hvor jeg læser min mails via owa, disse 2 synkronisere fint. Men når jeg kommer på arbejdet hvor jeg sidder på en windows pc og bruger outlook "altså ikke owa"  så har den ikke synkronisere alle mine slettet mails  - de ligger altså stadig i min postkasse. Min outlook er altid lukket ned på kontoret, det er altså kun i den almindelige outlook det ikke virker.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2007 - 10:50 #1
det er fordi din outlook er sat op til cachelagring dvs den henter mails over i pst-filen på din pc, når du trykker send/modtag. du kan gå ind under egenskaberne på e-mail kontoen og fjerne dette flueben ved brug cachelagring
Avatar billede thomasdb Nybegynder
27. maj 2007 - 18:06 #2
jeg har nu slået - brug cachelagre exchange-tilstand fra og genstartet outlook, men de slettet mail fra min mac ligger stadig i outlook