Avatar billede stercus Nybegynder
31. maj 2007 - 13:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fjern baggrundsstøj

Jeg vil lige høre om der findes et godt og billigt program, der kan fjerne baggrundsstøj på det jeg optager. Programmet må gerne kunne gemme i MP3, fjerne baggrundsstøj og være i stand til at optage. Det er det eneste jeg skal bruge det til.

Håber lige en kan komme med navnet for så giver jeg lidt point.

Jeg er klar til at købe programmet men gider blot ikke at betale for meget.
Avatar billede gurly Praktikant
31. maj 2007 - 13:45 #1
hvis du har "nero burning rom" på din pc, så har den "nero wawe editor", som kan alt det du har brug for, den findes i nero version 5 til 7
Avatar billede stercus Nybegynder
31. maj 2007 - 17:51 #2
Det har jeg ikke og den koster €60 i den version jeg kunne finde på deres hjemmeside. Havde håbet på noget lidt billigere.
Avatar billede gurly Praktikant
01. juni 2007 - 23:26 #3
ja ok, det var bare fordi den tit følger gratis med brændere, så mange folk har den uden at tænke på at den også indeholder bla.a. wawe editor
Avatar billede gurly Praktikant
01. juni 2007 - 23:37 #4
der er eksempelvis den her som er gratis, jeg kender den ikke, men den har jo fået 5.5 stjerner ud af 6 mulige, af 263 brugere, og det er en pæn score, så den må være rimelig.
og ellers prøv at søg på siden, der er masser af andre wave editore
http://www.download.com/Audacity/3000-2170_4-10606824.html?tag=lst-0-2
Avatar billede stercus Nybegynder
01. juni 2007 - 23:39 #5
er det med i standard oem versionen (versions nr. 6.x)? Min Nero er på min computer i Kina, men jeg er i DK de næste par uger og gider helst ikke at slæbe de ting jeg skal have indspillet med til Kina for at indspille det. Hvis den er det så får du pointene og tak for hjælpen. Så må jeg lige låne min vens computer som har Nero.

Men smid lige et svar hvis det bare var svaret og tak for hjælpen. Havde altid mistænkt wave editoren i Nero for at være noget billigt bras der fulgte med et godt program.
Avatar billede stercus Nybegynder
01. juni 2007 - 23:39 #6
Ja, du kommer med endnu et råd og så har du svaret. Du får tak og point