Avatar billede timian Praktikant
02. juni 2007 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fjerne alt fra program ren reinstalation

Hvordan fjerner jeg det sidste fra et program, jeg har afmonteret softvare og driver i kontrolpanel, jeg har derefter søgt efter filer og slettet, men reinstalationer er ikke ren,hvordan fjerner jeg det sidste?
Avatar billede peet-49 Novice
02. juni 2007 - 14:10 #1
I registreringsdatabasen. Gå i KØR, skriv regedit og tryk OK, søg på programmet indtil, der ikke er mere i basen.
Avatar billede timian Praktikant
02. juni 2007 - 14:40 #2
er det alt der kommer op til højre jeg skal slette?( i registrerings basen), der stå bl.a også threading model free?
Avatar billede hcma Novice
02. juni 2007 - 14:58 #3
eller kør en reg-cleaner:
RegCleaner:  http://www.ccleaner.com/

Manual her:  http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede timian Praktikant
02. juni 2007 - 15:26 #4
Det lykkes peet-49 får priont
Avatar billede peet-49 Novice
02. juni 2007 - 15:51 #5
Takker