Avatar billede blinkoman Nybegynder
04. juni 2007 - 00:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problem med Regedit efter forsøg med Explorer 7

Hej jeg har forsøgt at installere IE 7 men det lykkes ikke første gang... og så gjorde jeg hvad der stod i den forklaring, hvis det ikke virkede... men det gjorde alt vildt langsomt !!! var inde i regedit og jeg har lavt om på Tilladelser og har så desværre lavt om på nøgler og undernøgler inde i avanceret. Nu har jeg så prøvt at installere XP igen men det hjalp ikke en skid... så ville høre om der er nogen der kunne hjælpe mig... vil helst ikke Formatere... jeg kan godt bruge computeren, men den er ca en 10mhz....
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2007 - 02:36 #1
Prøv med en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse

Følg guiden, og vælg et tidspunkt/dag hvor computeren virkede.
04. juni 2007 - 07:45 #2
og/eller ->

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller nej til den.

og/eller

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip
Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.
Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
Avatar billede blinkoman Nybegynder
04. juni 2007 - 12:44 #3
Det Hjalp ikke at køre Systemgendannelse, der ændre den åbenbart ikke noget i regedit...
Avatar billede blinkoman Nybegynder
04. juni 2007 - 13:15 #4
Larry>>> har prøvt begge programmer men det har ikke hjulpet noget... Ved du evt hvad de nøgler jeg har ændre på, skal stå på normalt ? dem inde i Regedit>Tilladelse>Avancert> og så det forskellige bruger... det kunne være det ville hjælpe hvis det kom til at stå på det rigtige.... for de har ikke ændret sig overhovedt...
Avatar billede blinkoman Nybegynder
04. juni 2007 - 13:17 #5
Og det er de 3 her
HKCR = HKEY_CLASSES_ROOT
HKLM = HKEY_LOCAL_MACHINE
HKCU = HKEY_CURRENT_USER

Jeg har været inde og ændre tilladelser i... og gerne oz hvordan de skal være i de 2 andre, for lige at være sikker på det er som det skal være...
Avatar billede team1885 Nybegynder
04. juni 2007 - 21:50 #6
Når først der er gået rigtig kuk i registreringsdatabasen er det sikreste og
hurtigste, at installere en ny windows, uden at miste de data, som findes på disken.
Ulempen er kun, at man bagefter er nød til at gå ind på Microsoft update igen.
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
04. juni 2007 - 23:17 #7
Forsøg ->

http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip

Dobbeltklik på iereg bat.

Genstart og fortæl om det er bedre nu ???
Avatar billede blinkoman Nybegynder
05. juni 2007 - 11:58 #8
Det Hjalp ikke noget... :-(
06. juni 2007 - 08:02 #9
... hmmm... du har virkelig lavet 'ballade' ...
Avatar billede blinkoman Nybegynder
06. juni 2007 - 22:31 #10
Pis oz... !!!! der er jo ikke andet for end at formatere og reinstall... !!!!!! Tak for hjælpen, lav et svar, du har jo forsøgt og der er vist ikke andre der kan hjælpe....
07. juni 2007 - 07:36 #11
Ping...

(Læg selv et svar og la' os alle dele...)

http://www.eksperten.dk/artikler/1104
Avatar billede team1885 Nybegynder
07. juni 2007 - 11:52 #12
Hvorfor ikke følge mit forslag, frem for at begynde helt forfra?
team1885 04/06-2007 21:50:57
Avatar billede team1885 Nybegynder
12. juli 2007 - 17:46 #13
Husk at lukke.