Avatar billede corleonedk Nybegynder
13. juni 2007 - 23:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Packetloss på Solo

Håber i kloge folk kan hjælpe mig på vej her.

Jeg har en del problemmer med packetloss efter at være skiftet over til Solo.Spiller bla et online spil,og der får jeg lagspikes pga af packetloss et eller andet sted.Har talt med både folkene bag spillet og Cybercity,som begge siger de ikke har problemmer.Cyber siger min linje kører fint,og det gør den sådan set også til alt andet.Har kørt med Pinplotter til serveren jeg spiller på,og inkluderet lige link så i kan kigge på det.Jeg vil gerne vide hvem jeg skal kaste mig over,så jeg kan få problemmet løst.Tech fyren fra cyber sagde det eneste han kunne se,var at min linje var lidt stresset.Men ikke nok til jeg skulle have problemmer.

Jeg er forbundet via en Zyxel Adsl+2 Prestige 660R-61 Router,med de nødvendige porte åbne..Windows xp pro sp2,ingen firewall til at gennere heller.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=206_127_155_131.plaync.com2.pp2
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=206_127_155_131.plaync.com4.pp2
Avatar billede corleonedk Nybegynder
14. juni 2007 - 20:23 #1
Lige en lille update,efter en time i telefonen med
Cybercity's fejlsøgnings afdeling..Tilsydenladende blev min ip smidt af men korte mellerum,hvorfor kunne de ikke se.De sender mig nu en ny router i håb om at det fixer det,og har sat min linje på overvågning indtil da.Skulle være en update efter weekenden.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
18. juni 2007 - 10:27 #2
har du andet udstyr efter din zyxel 660R-61 og/eller har du "Global IP+" ?
jeg har oplevet problemet med netop denne router, da den tildelte IP-adresser til det udstyr der sad efter, med en leasetime (tilladt tid at have IP-adressen), med 0, derfor prøvede udstyret at hente ip, igen og igen, med det til følge, at linien føltes død.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
18. juni 2007 - 14:58 #3
Første jeg gjorde var at tjekke om det skulle være min switch der drillede forbindelsen,men det viste sig ikke at være det.Og nej jeg kører ikke med global IP..Venter stadig på den nye router,så må vi se om det lykkes at holde den stabil.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
30. juni 2007 - 15:08 #4
Nåå efter at have modtaget en ny router,og kørt test med den et stykke tid.Er alt ved det gamle,og intet har virket.Jeg lukker lige her...