Avatar billede qufel Nybegynder
17. juni 2007 - 13:33 Der er 3 kommentarer

Køb af surfboard

Hej, jeg har de sidste par år windsurfet lidt på et 20 år gammelt f2 board. Det er desværre begyndt at slå revner så er nødt til at købe nyt.
Jeg vil gerne finde et helt nyt sæt, da alt udstyr nu er blevet lettere og bedre.
Jeg har ingen erfaring med de forskellige typer, skal bare have et sæt som kan bruges af mig som begynder og som også kan bruges når jeg bliver mere øvet.
Det ville være lækkert hvis I kunne hjelpe mig med at finde et billigt sæt, eller bare give mig nogle råd når jeg skal finde et.
Men som sagt er jeg kun kommet ''&eacutet skridt videre end "begynder".
Hvis I kan finde nogle eksempler på billige brugte sæt på nettet som I mener kunne være en ide, vil jeg sæte stor pris på det.
Fakta: Min vægt: 65, Min højde: 185
Avatar billede swiatecki Novice
17. juni 2007 - 15:01 #1
Du kan evt kigge lidt på http://riders.dk/Default.aspx?ID=72 de har et brugtmarked
Avatar billede swiatecki Novice
17. juni 2007 - 15:01 #2
det er lidt nede på siden
Avatar billede qufel Nybegynder
17. juni 2007 - 16:59 #3
Jeg leder efter en der kan hjælpe en begynder igang. Jeg får ikke noget ud af at se sæt tilsalg når jeg ikke har forstand på det :)
Nogen der ved hvad prisleje jeg skal forvente at give for et brugt begynder sæt?