Avatar billede blueyed1 Nybegynder
18. juni 2007 - 22:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tidligere versioner virker ikke længere med VISTA Ultimate

Kører VISTA Ultimate, men kan ikke længere få tidligere versioner af filer og mapper til at virke, det er som om de ikke er oprette??

Forslag modtages

/blueyed1
Avatar billede sleever Nybegynder
18. juni 2007 - 23:55 #1
kør Linux... www.ubuntu.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2007 - 13:37 #2
sleever lol...

blueeyed1> Vil det sige at du har geninstalleret Vista og nu ikke kan få adgang til div. mapper og filer?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
19. juni 2007 - 14:29 #3
Ja jeg har fornyeligt geninstalleret VISTA og i dag ville jeg så bruge tidl. versioner, men dialogboxen "gendan tidl. versioner" mangler vinduet hvor man kan se de tidl. versioner hvis der er nogle..

Nå, men jeg genindlæste min backup fra sidste uge.. så nu virker det igen..

/Blueyed1
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2007 - 19:45 #4
Tidligere versioner af????
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
20. juni 2007 - 10:23 #5
Åhr.. du ved.. hvis du højreklikker på en fil eller mappe, så kan du gendanne tidligere versioner af filer og mapper, vidst nok kun i VISTA Ultimate.

/Blueyed1