Avatar billede chrel Nybegynder
21. juni 2007 - 15:11 Der er 6 kommentarer

Fejl i joomla

Hej jeg har for nylig installeret joomla på min webserver, dog er der nogle problemer. Jeg kører 1.5 og allerede når man kommer til forsiden er der følgende problemer:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home2/ovlk7562/public_html/cms1/configuration.php:69) in /home2/ovlk7562/public_html/cms1/libraries/joomla/session/session.php on line 383

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home2/ovlk7562/public_html/cms1/configuration.php:69) in /home2/ovlk7562/public_html/cms1/libraries/joomla/session/session.php on line 383

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home2/ovlk7562/public_html/cms1/configuration.php:69) in /home2/ovlk7562/public_html/cms1/libraries/joomla/session/session.php on line 386
Avatar billede chrel Nybegynder
21. juni 2007 - 15:13 #1
Jeg ved ikke noget om php og aner ikke ved det betyder eller hvordan jeg løser det
Avatar billede dkfire Nybegynder
21. juni 2007 - 18:07 #2
Det ligner der er en fejl på linje 69 i cms1/configuration.php.

Prøv at vise et par linjer omkring den linje.
Avatar billede chrel Nybegynder
22. juni 2007 - 12:25 #3
/* Feed Settings */
var $feed_limit  = 10;
var $feed_summary = 0;
var $log_path = '/home2/ovlk7562/public_html/cms1/logs';
var $tmp_path = '/home2/ovlk7562/public_html/cms1/tmp';
/* Session Setting */
var $lifetime = '15';
var $session_handler = 'database';
}
?>
Avatar billede dkfire Nybegynder
22. juni 2007 - 15:17 #4
Hmm hvilken er linje 69 ??
Avatar billede chrel Nybegynder
25. juni 2007 - 14:20 #5
det er den aller sidste:

?>
Avatar billede dkfire Nybegynder
28. juni 2007 - 10:29 #6
Prøv at se om der er en mellemrum sidst i den linje. Der må ikke være noget som helst efter ?> hvis ?> er den sidste linje i den fil.