Avatar billede hairam Nybegynder
21. juni 2007 - 18:30 Der er 1 kommentar

Print fra Neoware thin client

Hej alle
Jeg har en kær lille Neoware Capio one. jeg lave en opkobling til en terminalserver RDP client.
Min problemstilling er så at terminalserveren er hosted, så der er ikke en direkte forbindelse fra serveren til min printer (netværksprinter) hvordan dulen sætter jeg min tynde klient op så jeg kan printe ud fra serveren?
Der er en eller anden form for interface på Neoware thin client men jeg har ikke fået noget af dens print indstillinger til at virke.
Avatar billede hairam Nybegynder
21. juni 2007 - 18:31 #1
Det skal lige nævnes at jeg har flere end en printer i mit netværk.
Har jeg brug for en printserver, for at få det til at virke?