Kommunerne har digitaliseret indgangen for borgerne. Men bag skærmen håndteres mange arbejdsgange stadig manuelt mellem systemer, mails og organisatoriske siloer.
Har du selv lavet funktionen "open"? Hvis ja, hvad gør den så? Hvis du bare ønsker siden "fotos.asp" åbnes, så er det blot: onclick="location.href='fotos.asp';"
"java script:" er irrelevant i en onclick/onmouseover/etc., da disse kun kan indeholde JavaScript. "java script:" bør kun benyttes, hvor JS ikke hører hjemme, f.eks. i en href-attribut.
java script:openwindow skal være der, fordi det åbner et popup vindue. Og location.href har jeg sat ind for at skjule adressen i statusbar, hvilket jo kun er muligt med location.href i firefox browser. Så det er måske lidt kringlet??
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.