Avatar billede kitogmartin Nybegynder
04. juli 2007 - 01:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista arbejder på at slå min harddisk ihjel

Hej
På min Vista-maskine kører min harddisk næsten uafbrugt. Det virker som om den scanner den, laver fejlsøgning, søger efter et eller andet. Jeg har prøvet at lukke de enkelte processor ned, men ingen resultat. Vista arbejder væsentlig mere end xp. Man bliver idiot at at høre på det og specielt når den gør det hver dag i mindst tre timer. Hvordan slår man det fra?
Avatar billede krusnof Nybegynder
04. juli 2007 - 02:58 #1
Det har ikke noget med index at gøre?! Der ligger den jo i baggrunden og ordner dine filer til søgning etc. Plus baggrunds defragmentering!?

Det er ikke et antivirus program du har installeret eller lignende?!
Avatar billede kitogmartin Nybegynder
04. juli 2007 - 10:53 #2
Nej. AVG. har jeg haft helt afinstalleret for at se om det kunne være det. Jeg har ikke kunne finde nogen processor som defragmentering, som har kørt.
Avatar billede koldborg Nybegynder
04. juli 2007 - 11:03 #3
her er løsningen på mange af de problemer med vista bla hardisk lyde osv jeg ligger et link,som også har nogen fantastiske tweaks og tips, har selv brugt mange af disse tweaks . men husk lige at slå planlagt Windows Defender scanning fra, ved at fjerne flueben og planlagt Defragtmentering skal også afbrydes og i strømstyring sætter du sluk hardisk aldrig.
GOD FORNØJELSEL
http://www.vistaguide.dk/
Avatar billede kitogmartin Nybegynder
04. juli 2007 - 11:42 #4
Jeg håber at det virker nu. Tak for hjælpen