Avatar billede cydone Nybegynder
04. juli 2007 - 12:48 Der er 2 kommentarer

Fra PSD til Højopløselig PDF

Hejsa

Jeg er ved at lave en annonce med følgende krav:

Helside: - B: 210 - H: 297
Alle annoncer skal afleveres i højtopløselig pdf - cmyk, husk fonte og
5 mm beskæring.

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg har lavet selve annoncen som PSD i Photoshop, prøvet at gemme den som PDF, og den åbner fint i Adobe reader, såfremt jeg bibeholder layers. Flatter jeg billedet, bliver teksten utydelig ved højøere opløsninger.

Ham jeg har sendt det til har åbnet det på sin mac, og der kan han slet ikke se teksten. Jeg har selv prøvet på min mac, og i billedfremviseren, viser den det hele minus, tekst.. Flatter jeg billedet, kan det hele ses, men så står det ikke klart ved højere opløsninger..

Hvad gør jeg? Er der evt en der gider kigge på min psd og få den til at overholde overordnede krav?
Avatar billede cydone Nybegynder
04. juli 2007 - 12:49 #1
Ovenstående krav*
Avatar billede nwt Nybegynder
28. august 2007 - 12:45 #2
Måske skulle du vælge et korrekt program fra starten. Der er jo en grund til at det hedder PHOTOshop. Jeg vil gerne hjælpe dig, med at lave det forfra i det korrekte program. Jeg er pro, og har over 15 års erfaring med grafisk design på mac. Send evt. din PSD til nwt@beige.dk