Avatar billede muggemand Nybegynder
05. juli 2007 - 11:13 Der er 2 kommentarer

Hvordan pakker jeg en rar. fil ud på netværket ?

Jeg sidder på en netværk og har hentet en fil som er pakket i winrar. Jeg kan ikke installere winrar for administrator, findes der et program som kan pakke rar filer udm uden at skal installere filer i windows mappen?

Håber der er en som kan hjælpe !

/Muggemand
Avatar billede muggemand Nybegynder
05. juli 2007 - 11:21 #1
Har selv løst det :)
Avatar billede venturer Nybegynder
05. juli 2007 - 11:24 #2
Så skal du bare lige huske at skrive hvad du fandt ud af så acceptere dit eget svar :)