Avatar billede djfonzi Nybegynder
07. juli 2007 - 12:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"HD Audio bus driver er nødvendig og blev ikke fundet"

Hey !

Har lige formatteret spanden og er ved at installere drivere.. Men når jeg skal installere min lydkorts driver kommer den med en fejl:

HD Audio bus driver er nødvendig og blev ikke fundet

Jeg mener at microsoft har en eller anden patch der skal installeres før jeg kan installere min lydkorts driver.. Kan bare ikke huske hvilken patch det er og den bliver ikke hentet med windows update.. Det er sådan en HD Lydkort onboard på et P5BE-Plus
Avatar billede corleonedk Nybegynder
07. juli 2007 - 12:43 #1
Hvis du går til producentens hjemmeside,og finder den lydkort driver.Og så kigger i den release note tekst fil der høre til,vil der som regel stå hvis der kræves en microsoft patch og hvilken det er.Nogen gange med tilhørende link til den,ellers så søg efter den hos microsoft.
Avatar billede djfonzi Nybegynder
07. juli 2007 - 16:48 #2
Nu har jeg prøvet og downloade nogle drivere og der er kun en tekst fil som er license.txtn hvor der ikke rigtigt står noget brugbart.. Fandt også en hot fix (kb888111) fra microsoft.. Kigger jeg så på MS' side står der noget med en
Avatar billede djfonzi Nybegynder
07. juli 2007 - 16:50 #3
(hov kom til at trykke send før jeg blev færdig.. for stor send knap!)

UAA driver ..

http://support.microsoft.com/kb/888111

Men selvom jeg installere den fix hjælper det ikke på problemet.. :/ Den patch jeg fandt var med i driveren !