Avatar billede aramis19 Nybegynder
15. juli 2007 - 03:12 Der er 2 kommentarer

Bærbar computer, hvad skal man vælge?

Hej...

Står og vil til at anskaffe mig en bærbar, har ikke haft en før.
Har haft kontakt med ham jeg normalt køber computer af og han har sendt denne bærbar som mulighed: http://www.pc-lager.dk/comp_grund_konfig.php?konfig_id=132&opt=37&type=baerbar

men synes den er lidt dyr i forhold til det der er i den og så det man ser i reklamer fra feks. FONA og der er heller ikke windows med i købet. Så står og tænker lidt på at købe en Acer i Fona til en 5-6000 kr. med Vista Premium som denne her: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406902370

Er der nogen der kan vejlede lidt mellem disse to foreslag?
Avatar billede huset Praktikant
15. juli 2007 - 08:40 #1
prøv laptopworld.dk/forum
Avatar billede tausen Nybegynder
21. juli 2007 - 00:39 #2
Umiddelbart ville jeg gå efter den fra Fona.
120gb på harddisken i stedet for de 80 på den anden, et umiddelbart bedre grafikkort, og en, vil jeg mene, bedre CPU og medfølgene Windows vil jeg nok sige er pengene værd.
Jeg vil ikke gøre mig klog på det, men det ville da være mit valg :P

Held og lykke med det.
-Tausen.