Avatar billede martin22cph Nybegynder
18. juli 2007 - 10:56 Der er 3 kommentarer

Drømme 17" bærbar ! hvordan skulle den se ud ?

Hej alle, jeg sidder og leder efter en rigtig god 17" bærbar og ville høre hvad i andre ville gå efter, i valget efter en 17".

Og gerne om der nået man skulle vente på kom i, eller udkom fra et mærke nu eller i fremtiden.

Tænker på:

hardwaren, specielle knapper, harddiske, grafikkort, raid eller hvad som er cool.

Hvordan ville din ønske 17" laptop se ud ?

Takker ;)
Avatar billede huset Praktikant
18. juli 2007 - 14:05 #1
Det er totalt individuelt.

Prøv evt laptopworld.dk/forum
Avatar billede huset Praktikant
18. juli 2007 - 14:10 #2
En 17" er enten henvendt til designer eller gamerfolket og derfor styrke priotet nummer 1.

GO 8700M eller 7950
Hybrid disk eller integreret Robson (kræver vista)
X7700 processor eller den nye X serie (extreme X7900)
4GB PC 6400
N netværk

Hvad angår knapper osv, så er det jo umuligt at svare på. Her erdet din personlige smag der tæller, og min vil øjensynligt ikke passe til dig.
Avatar billede huset Praktikant
18. juli 2007 - 14:10 #3