Avatar billede rasta123 Nybegynder
24. juli 2007 - 00:51 Der er 3 kommentarer

internal server error og AJAX FilmDB

Hej Alle..

Har downloadet et php mysql script, som skulle være ret godt.. Det har en meget nem installation, hvor man bare skal uploade en zipfil og køre install.php og så guider den dig igennem.

Men når den er færdig, får jeg internal server error.

linket er www.munky.dk/filmdb

Jeg har b-one med php 4

Er der nogen der erfaring med ajax filmdb eller hvorfor man får den her fejlmeddelelse??
Avatar billede olebole Juniormester
24. juli 2007 - 01:17 #1
<ole>

Den, der har kodet AJAX-FilmDB's sourceforge-side, har i det mindste ikke det ringeste begreb om frontend-kode, så det er vel meget oplagt at formode, at det også gælder resten.

Derudover skal du ikke forvente at kunne køre andet end det allermest basale på b-one. De kører med nogle 'ret pudsige' serveropsætninger

/mvh
</bole>
Avatar billede rasta123 Nybegynder
24. juli 2007 - 09:28 #2
ja.. men så alligevel tror jeg godt det skulle være muligt at køre dette script på b-one..

Kan det have noget at gøre med, at magic quotes skal være off?

Der medfølger en .htaccess, hvor de behandler magic quotes.. Kan det være denne fil, som b-one serveren ikke kan klare??

Iøvrigt vil jeg ikke anbefale nogen at få server hos b-one.. Den er mega langsom, man har kun een mysql database og man har kun to indstillinger til sin php server: Register globals og php 4 eller 5..

Er der iøvrigt nogen, der har et forslag til, hvad jeg kan bruge i stedet.. Har selv apache på win, men vil godt have een 24h online at lægge op på..
Avatar billede olebole Juniormester
24. juli 2007 - 13:59 #3
Der er stortset et spørgsmål om ugen, der handler om, hvorfor man ikke kan køre dette eller hint script på b-one. Ligeså snart, der er tale om noget, der blot er en anelse avanceret, går det galt ... glemte du forresten ikke safe-mode i din opremsning?

"ja.. men så alligevel tror jeg godt det skulle være muligt at køre dette script på b-one.. " >> Hvad er din begrundelse for dén tro?