Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2007 - 17:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hold indhold i toppen af tabel

hej jeg er igang med at lave en hjemmeside :)

jeg har bygget hjemmesiden op i tables

og der er så 2 td's ved siden af hinanden, og hvis den ene så bliver større end den anden så bliver indholdet af den mindste td så rykket ned i midten af tabellen

hvordan undgår jeg at indholdet bliver det?

som en alder sidste mulighed havde jeg tænkt mig bruge en div også positioner den med noget absolute men vil helst undgå det da det ikke er så nemt at arbejde videre med

så mit spørgsmål er hvordan får jeg indholdet af en td til at blive i toppen uanset størrelsen på den anden td

håber jeg har udtrykket mig klart nok , ellers må jeg smække et llle eksempel op :)
Avatar billede coderdk Praktikant
28. juli 2007 - 17:16 #1
<td valign="top">hej</td>
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2007 - 17:18 #2
Perfekt :) så lærte man også det :p

ligger du et svar :)?
Avatar billede apo Praktikant
28. juli 2007 - 17:27 #3
eller <td style="vertical-align:top;">Jeg er lidt mere tidssvarende</td> ;o)
Avatar billede coderdk Praktikant
28. juli 2007 - 17:32 #4
(c;