Avatar billede janfrost Nybegynder
05. august 2007 - 11:25 Der er 6 kommentarer

Asus bærbar og bluetooth headset

Jeg har en Asus A8r med indbygget bluetooth. Jeg vil gerne benytte mit headset (Jabra) til Skype mv. på PCen, men jeg kan ikke få det til at fungere. PCen finder godt nok headsettet, når den søger efter bluetooth-enheder, men jeg kan ikke tilknytte det til brug. Hvorfor mon?
Avatar billede j3ppah Novice
07. august 2007 - 09:52 #1
Det er fordi du skal sætte den til automatisk at skrive password "0000"... kan ikke helt huske hvordan det gøres, men prøv højreklik på den når den har fundet headsettet. havde samme problem selv, mener det er under egenskaber... hvis jeg har forstået dig ret er det er jabra headset, som normal er egnet til håndfri når man kører bil... ved ikke om det var svar nok. prøv det så må du lige vende tilbage hvis det har virket
Avatar billede janfrost Nybegynder
07. august 2007 - 11:52 #2
PCen finder godt nok headsættet - og nu tilknyttes det også, så der er kontakt. Men den fungerer kke. I stedet popper der hele tiden en rude op som siger noget om installation af ny "bluetooth peripheral device". Hvordan kommer jeg mon videre?
Avatar billede j3ppah Novice
07. august 2007 - 12:27 #3
nok ved at installere det :P... gør det og prøv igen
Avatar billede janfrost Nybegynder
07. august 2007 - 13:00 #4
Ja, sorry, den beskrielse kan du ikke bruge til noget :-) Problemet er, at jeg ikke kan finde den driver der skal benyttes til installationen nogen steder. Jeg har kigget mig lidt omkring på nettet og fundet ud af, at flere har det samme problem med Vista, som jeg bruger.
Avatar billede j3ppah Novice
07. august 2007 - 13:07 #5
sorry jeg ikke kunne hjælpe :) men ved sku ikke lige hvad du skal gører så... det er nok højst sandsynligt en driver der ikke er kommet til vista endnu
Avatar billede janfrost Nybegynder
07. august 2007 - 13:20 #6
Ok - men tak for forsøget anyway. Håber der dukker en eller anden op med en løsning.