Avatar billede wanger.dk Nybegynder
10. august 2007 - 22:17 Der er 3 kommentarer

Windows Live Messenger virker ikke

Hey alle -

Mit problem ligger i at jeg ikke kan åbne live messenger
idag fik jeg spritny pc, med Vista Ultimate - og i starten virkede det helt fint, men nu kan jeg ikke åbne det længere.
Dertil ligger programmet under 'processor' i Joblisten, men jeg kan ikke lukke det ned - det er rigtigt underligt -

Har prøvet at systemgendanne til et tidligere punkt men lige lidt hjælper det - Kan det have noget at gøre med at jeg installerede det oveni det Live Messenger der allerede lå pre-installeret på Vista?, hvis det da i det hele taget lå der fra starten...

VH.
/Peter
Avatar billede word-hajen Nybegynder
15. august 2007 - 00:10 #1
Har du prøvet at af-installere og installere på ny?
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
15. august 2007 - 00:14 #2
jeps det har jeg, det samme bliver ved med at ske, fandt en post på et andet forum omkring en der havde samme problem, og tror det har noget at gøre med et program der kører samtidig med... men hvilket det er det ved jeg ikke hmm -
Avatar billede word-hajen Nybegynder
15. august 2007 - 00:30 #3
Jeg fik faktisk et problem med min nieces pc og Messenger. Det er en oldnordisk pc med W2K, men Messenger har kørt upåklageligt, lige indtil.... Det var faktisk lidt af et mysterie og jeg var ved at blive skør af at forsøge at løse det (niecen skal jo stadig gerne tro, at moster er den sejeste *s*), indtil det gik op for mig, at det var firewallen, der stod og spærrede.