Avatar billede azez Nybegynder
16. august 2007 - 17:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Har ingen farver i spil

Hejsa

Jeg har et spil som hedder athens 2004... når jeg spiller det så sker det at den viser 3D delen uden farver... bare sådan gråt i gråt... kan se skygger og lign...

hvad kan jeg gøre? er det mine drivers?
Avatar billede haverslev Novice
16. august 2007 - 21:10 #1
Det kan godt være din grafikkort driver, er den opdateret ?
Tillige skal du køre med nyeste diretcx.
Samt at windows er fuldt opdateret tillige med.
Nyeste directx installeret ?
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx?url=/windows/directx/downloads/default.htm

Nyeste driver til Gforce grafikkort?
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Nyeste driver til ATI grafikkort?
http://www.ati.com/support/driver.html

Ps. Hvis det er en bærebar med et "ældre" grafikkort" chip, så skal du hente opdatret driver fra deres hjemmeside
Avatar billede azez Nybegynder
16. august 2007 - 21:22 #2
prøver lige
Avatar billede azez Nybegynder
16. august 2007 - 21:43 #3
virker stadig ikke..

det er lidt underligt for det virkede lige da jeg installerede det..
så ville jeg sætte opløsningen op og så virkede det ikke...
så genstartede jeg og så virkede det i den "lille" opløsning igen, og nu kan jeg slet ikke få farver i nogle af dem...

har opdateret kort og dx
Avatar billede haverslev Novice
16. august 2007 - 21:53 #4
Så må det være en eller anden indtilling, som du har fået ændret og den den ikke viser det korrekt.
Prøv at lege lidt med indtillingerne/opløsningen/Hz osv.
Avatar billede azez Nybegynder
06. september 2007 - 20:33 #5
virker ikke... nu kan jeg slet ikke få det til at komme med farver... har prøvet alt
Avatar billede azez Nybegynder
24. oktober 2007 - 08:32 #6
lukker
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2007 - 12:35 #7
Du skal lige skrive løsningen, så andre også kan få glæde af den ;o)
Se f.eks: Selv tage pointene i eget spørgsmål,  her:
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=164