Avatar billede densprudlendeabe Nybegynder
17. august 2007 - 16:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Livestream til diverse tv-kanaler

Hej. Nogle der har url's til livestream af forskellige tv-kanaler? Jeg tænker især på tv2, eller andre danske (udover dr1 , dr2, og dk4)
Avatar billede mortensen Nybegynder
17. august 2007 - 20:13 #1
http://zattoo.com/ Er en god mulighed. Programmet er gratis. På dansk og har bl.a.  TV2
Avatar billede heg Nybegynder
17. august 2007 - 22:16 #2
Der er desværre ingen tilgængelige kanaler i dit område på nuværende tidspunkt. Tilføj dig ventelisten og få besked, når Zattoo bliver tilgængeligt i dit område.

Det er den besked man får på det link zandyx har lagt. Så hvordan har du fået det til at vise diverse kanaler ?
Avatar billede mortensen Nybegynder
17. august 2007 - 22:22 #3
Har set de skriver det, Men det er IKKE tilfældet . Jeg har ca 10 kanaler og sidder og ser tv2 nu. Så det er en fejl på den indledende side der tilsyneladende ikke er opdateret. Tror jeg har haft de danske kanaler i knap et år nu. I god kvalitet ;-)
Avatar billede heg Nybegynder
18. august 2007 - 06:44 #4
Tusind tak. Du har ret, det virker. Og i god kvalitet
Avatar billede supermanden Nybegynder
18. august 2007 - 18:13 #5
fanme nice det der

men kan man ikke vælge flere kanaler end de 7 der er
??
Avatar billede edvardj Novice
18. august 2007 - 19:26 #6
Avatar billede heg Nybegynder
16. januar 2008 - 17:37 #7
lukketid ?
Avatar billede mortensen Nybegynder
24. januar 2008 - 08:41 #8
heg -> Jeg tror densprudlendeabe har for travlt med at se tv,

eller skifte blækpatroner http://www.eksperten.dk/spm/790347 ;)
Avatar billede mortensen Nybegynder
30. januar 2008 - 18:29 #9
Takker, Håber du har fornøjelse af zatto ;)