Avatar billede flejn Nybegynder
20. august 2007 - 21:20 Der er 2 kommentarer

Packard Bell Bærbat recovery problem

Hej Eksperter.

Ved ikke om jeg har valgt den rigtige kategori.
Men mit problem er som følger.
Jeg har købt en brugt packard bell bærbar (model: MX36-V-019) som jeg skal have installeret Vista på siden der var XP da jeg fik den.
Jeg har fået 2 recovery CD/DVD med men når jeg sætter dem i computeren og genstarter den kommer jeg ind i en menu jeg ikke har set før (har dog rebootet computere før)
I den menu der kommer frem står der øverst "Vælg komponenter, der skal genoprettes..." hvor jeg så kan vælge bl. a Bluetooth device, Country Code osv. Der er så en der hedder software hvor vista ligger. Når jeg så sætter flueben i og trykker på "Vælg kompononter, der skal eksporteres" beder den mig indtaste en valideringskode.

Hvor finder jeg denne kode? Har prøvet alt hvad der står på bagsiden af den bærbare.
Avatar billede jop... Nybegynder
20. august 2007 - 21:45 #1
Har du ikke en brugbar serial til vista?
Avatar billede flejn Nybegynder
20. august 2007 - 21:50 #2
Jo den står under computeren men det er ikke den den vil have. Har prøvet og den siger bare den er ugyldig. Ved ikke hvor jeg finder Valideringskode som den beder om.