Avatar billede quewer Nybegynder
22. august 2007 - 17:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skal have lavet nogle shades/skygger

Jeg skal have lavet nogle shades/skygger, som denne: http://img413.imageshack.us/img413/2662/samplevm6.png . Desværre er det ikke lige mit område, så derfor spørger jeg jer om hjælp.

Der skal være én der ligner ovenstående, men ellers må de godt afvige lidt (kan godt bruge 3-4 stykker). Jeg så helst i lavede dem så de ikke var gennemsigtige fra start af, så jeg selv kan vælge opacity når jeg arbejder med dem. De må også gerne være større end den jeg linker til, så længe at de kommer til at ligne når de downsamples.

Pointene uddeles til dem der hver især bringer noget der kan bruges. Alle point bliver delt, jeg snupper intet tilbage selv.
Avatar billede jokkejensen Novice
22. august 2007 - 18:05 #1
http://mediadesigner.digitalmedianet.com/articles/viewarticle.jsp?id=27264

Du bruger dog pen tool (p) til at lave markeringen..

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
22. august 2007 - 18:06 #2
ellers smid et kilde billede, så kan jeg lave et udkast du selv kan trække lidt i..

/JJ
Avatar billede quewer Nybegynder
22. august 2007 - 18:52 #4
Tror du har misforstået mig en smule. Det er sådanne skygger jeg tænker på: http://img210.imageshack.us/img210/8748/hejuh7.jpg
Avatar billede hcma Novice
22. august 2007 - 19:08 #5
lav en markering i et nyt lag -> fyld det med hvidt (eller den farve du vil have gennemsigtig) -> stil på opaciteten indtil du får det resultat du ønsker
Avatar billede quewer Nybegynder
23. august 2007 - 13:37 #6
Jeg har selv prøvet, men kan ikke finde ud af det.
Avatar billede quewer Nybegynder
23. august 2007 - 15:06 #7
Og nej, de skal ikke være firkantede, det' ingen problemer at lave.
Avatar billede gnuhest Nybegynder
28. august 2007 - 11:37 #8
lav et nyt layer med den samme form, som er helt hvidt, tag viskelæder og hvisk ud og rediger synligheden i layeret.. det er så simpelt.. ;)
Avatar billede quewer Nybegynder
04. september 2007 - 17:21 #9
Lukket.