Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
02. september 2007 - 18:41 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Mangler et fedt logo (tegneserie/karikatur agtigt)

Hej, jeg mangler et logo til en fodbold fanklub.

Lidt ligesom Brøndby har en brønd og FCK har løven så mangler vi vores maskot.

Det skal tegnes over et billede jeg har. Jeg er ikke meget for at ligge billedet ud til offentlig visning da personen står og tisser.

Men essensen er at han har en brækket arm, ser lidt for fuld ud og står helt ublufærdig og tisser i fodbolduniform.

Jeg sender self billedet til dem af jer der gerne vil give et forsøg!

Det endelige resultat skal være i tegneserie stil. Gerne med fremtrædende sjove ting såsom stor grøn hat og grøn spillertrøje.

Klubben er Jetsmark.
Og fansiden er www.jetsmarkfanatics.dk

Håber at i vil hjælpe med denne opgave.

Med venlig hilsen

Brian
Avatar billede tha_painter Nybegynder
02. september 2007 - 18:46 #1
haha. lyder sejt! freak style vil gerne lave det.

skriv bare til os på punkiie.jr@SKRIVIKKEDETTEMEDSTORThotmail.com
Avatar billede tha_painter Nybegynder
02. september 2007 - 18:46 #2
husk ikke at skrive det med stort i mail adressen
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
02. september 2007 - 20:34 #3
mail er afsendt ;)
Avatar billede jernrosen Nybegynder
03. september 2007 - 11:33 #4
send osse lige et billede til mig : olt4(at)ofir.dk

Jeg har en bizar tankegang hvad angår fedball-fans jeg tror I vil elske *S*
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
03. september 2007 - 23:23 #5
jamen mail er da afsendt til dig også. glæder mig til at se noget resultat ;-P
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
04. september 2007 - 22:50 #6
op'er lige engang.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
07. september 2007 - 08:17 #7
mangler stadig hjælp til en maskot, så hvis nogle ville prøve ville jeg blive meget glad.

mvh Brian
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
07. september 2007 - 08:19 #8
har valgt at smide billedet op hvis det er det der afholder folk fra at gide. ;)

http://peecee.dk/?id=66636
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
08. september 2007 - 13:29 #9
hvis folk er i tvivl eller mangler mere info for at kunne lave noget udkast så skriv endelig. Håber virkelig på hjælp herinde fra, da jeg tidligere har fået lavet et par bannere og det har været af høj klasse.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
10. september 2007 - 15:28 #10
jeg har et udkast. ved ikke om det er noget i den retning:
Avatar billede tha_painter Nybegynder
10. september 2007 - 15:29 #11
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
10. september 2007 - 16:04 #12
tak for forsøget, dejligt at se nogle ideér.
Jeg leder mere efter noget tegneserie agtigt. Rene kanter og farver så man kan bruge billedet i bannere/flag osv.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
10. september 2007 - 16:08 #13
okay. prøver med det :)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
11. september 2007 - 16:48 #14
lyder godt ;)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
16. september 2007 - 20:27 #15
op
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
26. september 2007 - 23:16 #16
lukker her da det ikke ser ud til at nogle har lyst til en sådan udfordring. :(
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
26. september 2007 - 23:16 #17
svar
Avatar billede tha_painter Nybegynder
27. september 2007 - 12:57 #18
jo. vi er stadigvæk i gang. Jeg kan bare ikke finde ud af photoshop, så jeg har sendt en tegning til min ven. Han er dog lidt langsom i det.. Vi gør det gerne gratis, hvis du vil vente lidt. Skal nok skynde på ham!