Avatar billede jonas_j Nybegynder
04. september 2007 - 14:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Scroll i print oversigt

Jeg har problemer med at scrollé i min print oversigt. Det gælder ie 5.0 og 6.0. I 7.0 virker det fint.

Min kode:
<script>
    window.print();
</script>

Ikke meget, men det kan generer en print oversigt!
Avatar billede olebole Juniormester
04. september 2007 - 21:50 #1
<ole>

Det forstår jeg ikke. Hvad er dit problem?

/mvh
</bole>
Avatar billede jonas_j Nybegynder
04. september 2007 - 22:11 #2
Problemet er at når jeg trykker på linket print (link til print.php => generer en masse db-output og benytter windows.print() til allersidst i koden). Når så ie kommer op med vinduet med printer og udskriv trykker jeg annuller og min tekst fylder mere end 1 side, men jeg kan ikke se det sidste af teksten forneden, idet jeg kun får lov at se 1 side.

Håber det forklarer problemet lidt bedre... eller vil jeg gerne uddybe
Avatar billede olebole Juniormester
04. september 2007 - 23:30 #3
Hvorfor trykker du annuller? Får du ikke det hele med i udskriften?
Avatar billede jonas_j Nybegynder
05. september 2007 - 08:03 #4
Jo det gør jeg, men har nogle brugere som trykker annuller, fordi de lige vil tjekke listen igennem og tjekke, her er det de kun kan se første side og ikke hele listen php har genereret.
Avatar billede jonas_j Nybegynder
11. juli 2008 - 12:16 #5
lukket