Avatar billede edj Nybegynder
04. september 2007 - 19:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar - hvem kan gi et godt råd?

Hej,

Jeg skal til at anskaffe mig en bærbar PC, og er meget i tvivl om hvor jeg vil få mest for pengene.

Mine krav er:

Lang batteri levetid og støjsvag. Ret hurtig processor og 2GB ram. Grafikkortet behøver ikke være fantastisk, men skal dog kunne trække dvd film og lign. ca 100 gb harddisk, dvd brænder, wireless og gerne indbygget webcam.

Jeg har ikke brug for medfølgende styresystem da jeg allerede har købt windowsprodukter.

Min max-pris er lige omkring 8.000,- kr

Jeg sætter stor pris på svar!

MVH

Esben
Avatar billede haverslev Novice
04. september 2007 - 19:35 #1
http://www.zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=256&notebookid=650

DOG uden Webcam, men med XP Pro og kun 1 gb ram - men billig og virkelig god til pc til prisen:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=316218
Avatar billede stolle Nybegynder
04. september 2007 - 19:37 #2
Hej Esben.

Da du efterspørger lang levetid på batteri, er der kun en vej at gå: Centrino!

Jeg ville købe denne: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386275.
Den er godt nok med styresystem, men "Vista Home Premium" er ikke at foragte :-)
Asus er kendt for god kvalitet til pengene og en super service...

Kig lidt rundt, og bedøm selv...
Avatar billede trumf Nybegynder
04. september 2007 - 21:06 #3
Jeg kan varmt anbefale en HP fra bilka.
Du skal bare huske at købe den ekstra forsikring!