Avatar billede kato Praktikant
06. september 2007 - 19:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

findvej.dk virker ikke i min browser!

Hej

Jeg har problemer med at få søgefeltet til at virke på www.findvej.dk. Når jeg indskriver en adresse og trykker "søg" sker der ikke mere. Hvad er årsagen til dette problem?
Jeg har IE 7.0

Vh
Kato
06. september 2007 - 22:51 #1
Avatar billede kato Praktikant
07. september 2007 - 07:48 #2
Hej dr1 larry

Nej... det var også min første indskydelse, men uden resultat.
07. september 2007 - 19:16 #3
... andre "søg" sider der har samme problem ?
Avatar billede kato Praktikant
08. september 2007 - 13:29 #4
Jeg kan bare ikke finde de sider du nævner. Vil du evt. give mig et link.
09. september 2007 - 16:19 #5
Avatar billede kato Praktikant
09. september 2007 - 16:42 #6
Det var det du mente ;) Jeg forstod vist ikke dit spg. korrekt.
Nej det er kun Findevej.dk hvor problemet er.
09. september 2007 - 17:02 #7
Måske - skud ->

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair/reintstall IE

og/eller

Hent denne lille fil og pak den ud til dit Skrivebord:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Dobbeltklik på iereg bat.
Genstart og fortæl om det er bedre nu
11. september 2007 - 19:12 #8
???
Avatar billede kato Praktikant
11. september 2007 - 21:26 #9
Undskyld dr1 larry.
Jeg har haft store problemer med den ski.. computer. Jeg har været igang med at formatere hele skidtet og måtte installere om påny. Jeg har i den forbindelse hentet IE 7.0 og forsøgt med findvej.dk igen. Nu virker det!!!!!!  Hvad der var årsag til at jeg ikke kunne benytte findvej.dk må gå over i det uvisse.
Smid et "svar" og jeg vil give dig point for din tålmodighed og hjælpsomhed :)
Vh
Kato
11. september 2007 - 22:30 #10
Ping...

(Læg selv et [svar] og lad os alle dele...)
Avatar billede kato Praktikant
12. september 2007 - 06:47 #11
Ok...  hejsa