Avatar billede madzss Nybegynder
07. september 2007 - 17:52 Der er 1 løsning

Video thumbnails i Vista

Hej eksperter.
Jeg har for nylig mistet alle mine videothumbnails ved at installere og afinstallere nero, som fuckede denne fucnktion op. Herefter bøvlede jeg lidt, og fik dem tilbage ved at slette en fil og rode lidt med reg filer.

Nu tror jeg bare at jeg har rodet lidt for meget, for vista viser nu den aller første frame i videofilerne i stedet for et lille stykke inde som den normalt gør. Dette medvirker at alle thumbs så bliver sorte fordi sådan starter de fleste film jo. Nogen der ved hvordan man fixer det så vista igen tger en frame længere inde i videoklippet i stedet for det første?

Håber der er en dr kan hjælpe
Avatar billede madzss Nybegynder
30. marts 2008 - 13:07 #1
lukket