Avatar billede tiger_dk Mester
10. september 2007 - 10:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Russisk stranding i Danmark !

Hej !

I må sku hjælpe mig her, jeg ved ikke om i kan huske det, det er godt en del år tilbage. Nok næmere 10 år tilbage. Det er omkring et stort russik skib, som strandede i nordjylland, jeg tror det var ved Nørlev strand, der var en del omtalte om det i pressen. Jeg har søgt på nettet omkring, men kan sku ikke finde det nogen som helst steder, kan i hjælpe mig med at finde noget om det !

På forhånd tak !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2007 - 11:39 #1
Er det mon denne ulykkelige episode: http://skagenbrand.dk/falck/1994/1994.html
Avatar billede tiger_dk Mester
10. september 2007 - 12:50 #2
jeg tror sku ikke, det er den !
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. september 2007 - 12:57 #3
Måske denne her:

http://www.123hjemmeside.dk/MINKESSIDE

Lidt nede på siden:

Russerne,havde forsøgt en invasion i Skallerup klit.
Avatar billede tiger_dk Mester
10. september 2007 - 13:11 #4
præsis !!! Kanon arbejde !!

smid et svar !!
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. september 2007 - 13:16 #5
Behold du bare dine point - jeg er for sjældent til at de betyder noget ;)
Avatar billede tiger_dk Mester
10. september 2007 - 16:54 #6
svar
Avatar billede tiger_dk Mester
10. september 2007 - 18:18 #7
Det er godt arbejde, at du fandt lige præsis det jeg ledte efter. Men måske kan du hjælpe mig lidt igen, jo altså det billede der er af skibet, på siden er lidt lille og jeg har prøvet om jeg har kan finde et, der er lidt større, men kan sku ikke finde det nogen steder, kan du hjælpe ??
Avatar billede spif2001 Nybegynder
10. september 2007 - 19:03 #8
Kan ikke finde noget.

Du kan evt. tage kontakt til ejeren af ovenævnte side.

En alternativ metode kunne være, at tage kontakt til en lokalavis og høre om de har billeder fra episoden, men jeg er ikke fra det område, så ved ikke hvad de har af aviser deroppe. Kunne selvfølgelig bare prøve Jyllandsposten ;)
Avatar billede tiger_dk Mester
10. september 2007 - 19:04 #9
Det var en mulighed, tak for hjælpen !
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. september 2007 - 15:10 #10
Har du været inde i hans fotoalbum?: http://www.123hjemmeside.dk/MINKESSIDE/2255153

Der er jo en del flere billeder - stadig ikke store, men da noget bedre end det lille...
Avatar billede tiger_dk Mester
14. september 2007 - 16:11 #11
Det vat sku da rigtigt, tak for det, der var der der godtnok flere billeder !

Vi du have pont, så kan jeg da lige opret et indlæg til dig !
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. september 2007 - 15:40 #12
Nejda - det var ren interesse der fik mig til at lede... - jeg har vist points nok :-)