Avatar billede cool-wil Nybegynder
13. september 2007 - 22:37 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

pc til tv, trådløst?

Hejsa med eksperter, findes der en løsning på følgende set up. Jeg har min computer stående inde på kontoret og fjernsyn i køkken, stue og soveværelse. Findes der en løsning så jeg kan overføre dvd film til de forskellige fjernsyn trådløst? Gerne med mulighed for at se forskellige film i forskellige rum evt. Prisen er underordnet, men kræver da også en stabil og funktionel løsning.

tak for hjælpen, christian
Avatar billede blobby Nybegynder
13. september 2007 - 22:41 #1
http://www.kiss-technology.com/ er vist lige kommet med en afspiller/harddisk optager med trådløst netværk.
Det med flere fjernsyn osv det kan jeg ikke lige hjælpe med.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
13. september 2007 - 22:47 #2
hvad med BeoLink??

Det er rimeligt dyrt, men det kan vist godt :D
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
13. september 2007 - 22:50 #3
Og samtidig er det i hvert fald en: "stabil og funktionel løsning" plus det er dansk design :D
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. september 2007 - 22:56 #4
du skal have en eller anden trådløs modtager der kan streame fra din com, kiss maskine, xbox 360, media computer eller andet. der findes ikke noget lille stik, box eller lignende du bare kan smide på. Beolink kan ikke anvendes
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. september 2007 - 07:54 #5
Det må være noget a la den her du søger: http://www.hauppauge.com/pages/products/data_mediamvp.html

Den dækker dog kun et fjernsyn, så du skal have et par stykker.
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. september 2007 - 08:27 #7
akyhne - den ser sku smart ud, hvad koster sådan en bandit?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. september 2007 - 08:34 #8
Den sidste Pinnacle) ca. 1250. Den første (Hauppauge) er forsvundet fra edbpriser.dk (gl. version uden trådløs). Mener at kunne huske den ikke var så dyr, omkring 500,-

Så hvad den så koster i trådløs, ved jeg ikke.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. september 2007 - 08:37 #9
Og ja, især Pinnacles ser lækker ud med HD-udgang :-) Hvem der bare havde et HDTV...
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. september 2007 - 08:39 #10
jaaaaa, skal snart have nyt, så det må blive et 1920*1080p he he
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. september 2007 - 10:59 #11
Pinnacle: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179538
Hauppauge kan jeg simpelthen ikke finde på dansk grund! Den koster $149,- hvilket i danske kroner med moms bliver nogenlunde det samme som Pinnacle. Måske endda mere!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
15. september 2007 - 07:43 #12
cool-wil?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
17. september 2007 - 17:53 #13
jeg har valgt at købe mig et pinnacle showcenter, det ser sku godt ud, så tak for hjælpen alle sammen, akyhne kan du ikke lige sende et svar så du kan få lidt points
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 18:48 #14
Kommer her.