Avatar billede r-data Novice
14. september 2007 - 10:44 Der er 4 kommentarer

Outlook vil ikke vedhæfte fil med bestemt navn

Min Outlook 2003 vil ikke vedhæfte filer, som hedder Report.rtf! Det er ligegyldigt hvor filen ligger og omdøbes den til reportx.rtf kan den godt afsendes. Det ser ud til at filer med dette navn sat i "karantæne"! Tilsyneladende er det ikke i antivirus (avg), for meddelelsen om at adgang er nægtet kommer fra Word eller Outlook (alt efter om Word er sat til at være editor eller ikke)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
14. september 2007 - 16:54 #1
Hvad står der helt præcis i den meddelelse?
Avatar billede r-data Novice
18. september 2007 - 14:05 #2
Der står "Filen Report.rtf kan ikke oprettes. Højrekllip på den mappe du vil oprette filen i, og klik derefter på Egenskaber i genvejsmenuen for at kontrollerer tilladelsen til mappen."
Men den fejlmeddelelse er forvirrende, for, som jeg skriver, hvis filen omdøbes (med F2) til reportx.rtf er der ingen problemer.
Avatar billede r-data Novice
18. september 2007 - 15:55 #3
Jeg har nu konstateret fejlen hos flere andre, som har opdateret XP med den sidste nye "pakke"
Avatar billede r-data Novice
26. september 2007 - 22:55 #4
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe?