Avatar billede Lanther Nybegynder
14. september 2007 - 16:35 Der er 3 kommentarer

Jeg mangler import/export knap i menu - filer.

Hvordan kan jeg finde import/export knap som beskrives at være i menu - filer??
Avatar billede leif Seniormester
15. september 2007 - 12:15 #1
Lidt mere info kunne være brugbart. Hvilken version af Outlook ? Logger du op imod en Exchange eller POP3 server ?
Avatar billede Lanther Nybegynder
16. september 2007 - 18:27 #2
Det er outlook 2003, hvor jeg anvises at finde i menu bjælken, FILER, Import/export knap så jeg kan flytte mine adresser mv, fra den gamle til den nye computer.
Der er bare ingen import/exportknap, så det er svært at kopiere fra den gamle der er version 2002 somhar denne funktion, men ingen i 2003 versionen.
Avatar billede Lanther Nybegynder
17. september 2007 - 16:12 #3
Ja, det måtte jo komme, at det var simpelt at rette, så det gjorde jeg ved et tilfælde, fordi jeg skulle ind og rette i TILPAS menu, og der kan man så tilføje import/export knappen.
Jeg tog fra menubjælken - FUNKTIONER - TILPAS - faneblad KOMMANDOER - arranger KOMMANDOER - marker IMPORT/EXPORT - tryk TILFØJ og den er på plads igen.

Hvis nogen skulle få brug for denne viden, er den hermed....