Avatar billede mramager Nybegynder
18. september 2007 - 09:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Siden kan ikke vises - firewill blokerer?

Hej

Efter automatiske opdatering af min panda security, og at computeren startede op igen, kunne jeg ikke længere komme på nettet. Der står bare: "Siden kan ikke vises".
Jeg har afprøvet diagnosen til at afhjælpe fejlen, men den kan ikke løse problemet, men det så ud til, at det var som om, der er ingen kontakt til DNS-server.... og åbenbart pga. det måske er internettet/explore blokeret?
For ellers ser det ud til alt er i orden.

Det er altså meget mystisk! En veninde af mig har nøjagtig det samme problem, men her kan hun til gengæld godt komme på msn, det kan jeg derimod ikke...

På et tidspunkt efter opdateringen, kom der et pop-up, der advarede om, at var konflikt mellem 2 firewills. Jeg valgte så Panda, som den anbefalede. Det har ikke hjulpet, sådan at jeg kan komme på nettet.

Derfor skriver jeg i dette forum et andetsteds fra...
Avatar billede thesheriff Nybegynder
18. september 2007 - 10:09 #1
Kan du gå på nettet med Panda slået fra?

Hvilken ISP bruger du?
Avatar billede mramager Nybegynder
18. september 2007 - 10:13 #2
Det må jeg prøve, når jeg kommer hjem, den havde jeg ikke lige tænkt på at prøve.

øhm hvad er ISP? :-)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
18. september 2007 - 10:14 #3
Internet Service Provider = din internetudbyder
Avatar billede mramager Nybegynder
18. september 2007 - 10:15 #4
Nåå tak hehe... Jeg har Fullrate.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
18. september 2007 - 10:23 #5
Jeg vil gætte på, at det er Panda, der driller.

Men skriv, hvad du når frem til, når du har haft mulighed for at teste :)
Avatar billede mramager Nybegynder
18. september 2007 - 16:54 #6
Nu er jeg på nettet igen... indtil videre....! :-)

Jeg prøvede at deaktivere panda, det hjalp ikke.
Efter nogen timer mislykkedes forsøg med indstillinger alle vegne, kom jeg pludselig i tanke om, at jeg ikke have prøvet at slukke og tænde routeren igen. Så virkede det lige pludselig igen... Den skulle vist lige registrere sig igen, efter en opdatering fra Panda... går jeg ud fra..

Jeg ved simpelthen ikke, hvad der gik galt, og håber bare det her holder længe nok...

Men tak thesheriff, fordi du ville hjælpe...:-)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
18. september 2007 - 17:02 #7
Selvfølgelig - det er jo derfor vi er her :)

HW lever ikke for evigt, heller ikke routere. Men lad os da håbe det blot var en enlig svale.

Husk selv at lægge et svar og acceptere dette, så spørgsmålet kan lukkes.
Avatar billede mramager Nybegynder
18. september 2007 - 17:06 #8
Tak tak..  :-)