Avatar billede dognose Nybegynder
08. juni 2001 - 09:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gule og grønne flag

hvis man klikker på \"Nyeste Spørgsmål\"
så nogle spørgsmål er der en gult flag og andre er der et grønt flag..
Hvad betyder det?!?
altså flagene
Avatar billede thaufer Nybegynder
08. juni 2001 - 09:35 #1
gult falg - der er indlæg
grønt flag - der er ikke nogen indlæg
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 09:43 #2
Fooorkert ...

Grønt - Der er ingen svar
Gult - Der er svaret på spørgsmålet
Rødt - Et/flere svar er accepteret.
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
08. juni 2001 - 13:05 #3

tdaugaard:
det er vist heller ikke korrekt :-)der findes ingen røde flag
Dette er taget fra Ekspertens information:

\"Åbn. Spm.\"
Dette er åbne spørgsmål hvor der enten ikke er kommet nogle svar overhovedet (markeret med et grønt flag), eller hvor den som har stillet spørgsmålet, endnu ikke har godtaget nogle af de afgivne svar endnu (markeret med et gult flag).

\"Besv. Spm.\"
Dette er besvarede spørgsmål, hvor den som har stillet det, har accepteret ét eller flere af de givne svar (markeret med blå flag). Denne type spørgsmål vil stå på en seperat liste i hver kategori. \"Besv. spm.\" er et virkelig godt sted at finde gode svar. Her er samtlige tidligere svar lagret, og du kan finde disse ved at bladre dem igennem eller evt. bruge søgefunktionen (beskevet længere nede).

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. juni 2001 - 13:10 #4
sanne7913:> *LOL* sorry .. jeg tænkte på makeringen på solutions2all.dk .. det er rigtigt, det er tyrkis og ikke rødt :o)