Avatar billede rasmus Novice
23. september 2007 - 01:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Når Telefonen Tages Ryger Internettet

Hej Eksperter!

Jeg har i snart en måned haft et meget besynderligt problem.
Hvis jeg sidder på computeren og henter data eller spiller et online spil og telefonen bliver taget så ryger internettet.
Efter omkring et minut vender internet forbindelsen tilbage, også selvom en telefonsamtale stadig er igang. Det er et yderst besynderligt problem...

Er der nogen som kender til problemet eller har en løsning?
Avatar billede nissan300 Nybegynder
23. september 2007 - 09:13 #1
Det lyder som om dit skillefilter er i stykker :-)
Du kan ringe til din netudbyder og få tilsendt et nyt
Avatar billede rasmus Novice
28. september 2007 - 00:52 #2
Tak for svaret.

Vil der blive opkrævet penge for det nye skillefilter/forsendelsen og skal jeg tilbagesende det gamle?
Avatar billede nissan300 Nybegynder
28. september 2007 - 05:49 #3
Nej det kommer ikke til at koste dig noget :-)
Mener heller ikke at de vil have det gamle tilbage men er ikke sikker
Avatar billede minilyn Nybegynder
06. oktober 2008 - 03:04 #4
Du skal være sikker på at dit skillefilter sidder først i telefon-installationen.