Avatar billede timian Praktikant
23. september 2007 - 21:54 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

kan ikke køre nero wave editor

jeg kan ikke starte nero wave editor. Når jeg trykker på linket i "alle programmer" sker der ikke noget
jeg har prøvet at vælge det i kør uden held, jeg har sat min nero cd i og valgt programmet i kør intet sker der. jeg har tidligere brugt programmet også mens jeg har haft xp2 jeg har nero 6
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
23. september 2007 - 22:33 #1
Afinstaller/og geninstaller programmet :)
Avatar billede timian Praktikant
24. september 2007 - 20:46 #2
Jeg tror måske at det mere skyldes problemer med mit webcamara, hvor jeg har slået lyden fra , problemerne er først startet efter det,så jeg vil i første omgang prøve at afinstalere det, vender tilbage om et par dage hvis det ikke hjælper.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. september 2007 - 20:56 #3
Ok.
Avatar billede timian Praktikant
26. september 2007 - 22:18 #4
Jeg har afinstaleret både webcamara og nero og  instaleret det igen, nu virker det.
smid et svar så få du point
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
26. september 2007 - 23:05 #5
Godt :)
Avatar billede timian Praktikant
27. september 2007 - 18:46 #6
:)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. september 2007 - 18:54 #7
Husk lige at acceptere mit svar :)
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede timian Praktikant
27. september 2007 - 18:56 #8
jeg kan ikke få den til at accepterer selvom jeg har trykket
Avatar billede timian Praktikant
27. september 2007 - 18:57 #9
så virkede det
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. september 2007 - 19:18 #10
Thumps up!