Avatar billede milou Nybegynder
24. september 2007 - 14:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Firefox og JAVA

Min firefox har i lang tid på trods af geninstallering, opdatering af såvel den som java ikke villet samarbejde med java.  Nogen bud?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. september 2007 - 14:16 #1
Har lige prøvet Firefox ingen problemer med Java, har du den sidste ny java fra Sun
vertion 6.o2?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. september 2007 - 14:17 #2
http://www.java.com/en/
Du kan hente den her.
Avatar billede milou Nybegynder
24. september 2007 - 16:52 #3
har den sidste java men det hjælper ikke
Avatar billede Jensen DK Novice
24. september 2007 - 17:58 #4
sorry
Avatar billede perhol Seniormester
24. september 2007 - 19:26 #5
Jeg bruger Firefox og Java, bl.a. til netbank, uden problemer.
Har tidligere læst om en der havde problemer. Vedkommende fik besked på at slette al Java i kontrolpanelets programstyring, genstarte maskinen og så installere den sidste version.
Avatar billede milou Nybegynder
24. september 2007 - 20:13 #6
det har jeg ikke prøvet, så det prøver jeg med det samme
Avatar billede Jensen DK Novice
25. september 2007 - 06:51 #7
Jeg regnede med at du havde fjernet al Java inden at du prøvede mit link 24-09-07 kl 14:17:40
Avatar billede milou Nybegynder
25. september 2007 - 11:22 #8
har nu prøvet at fjerne al java, genstarte, installere sidste version men har stadig samme problem.  netbank (3 forskellige) kan ikke vise logon billede og siger at det er java der mangler.  der er ingen problemer med explorer, som jeg meget gerne vil være helt fri for at bruge!
Avatar billede perhol Seniormester
25. september 2007 - 21:32 #9
Det burde virke. Her giver det overhovedet ingen problemer.
Ikke for at spille smart overfor en der åbenbart er vant til at bruge Firefox, men jeg mener at indstillingerne i Firefox kan blive ændret ved betydelige opdateringer.
Er du sikker på at Java er aktiveret i din Firefox?
Ellers gå i menuen Funktioner | Indstillinger | fanen Indhold
Her kan du aktivere JavaScript og Java.
Avatar billede milou Nybegynder
27. oktober 2007 - 16:15 #10
der er ikke noget der virker - er stadig på bar bund