Avatar billede devpac Nybegynder
27. september 2007 - 14:19 Der er 2 kommentarer

mailheader : besked er modtaget

Jeg leder med lys og lygte efter mailheader for:

anmodning om beskeden er modtaget

- Jeg har "anmodning om besked er læst" med header tilføjelsen:
Disposition-Notification-To:

Men mangler altså om beskeden er modtaget

Yderligere:
Jeg har mail headerinfo for prioriteten (X-Priority), men mangler  for følsomheden ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. september 2007 - 14:28 #1
Hvordan ved du det ikke virker? Ikke alle postprogrammer kender den header, og dem der kender den har sikkert (fornuftigvis) slået det fra pr default.
Avatar billede devpac Nybegynder
27. september 2007 - 15:40 #2
"Disposition-Notification-To:"  virker fint for "anmodning om besked er læst"
- Men hvad skal man skrive i mailheader for "anmodning om beskeden er modtaget" ?

(samme med mail følsomhed)