Avatar billede rtl Nybegynder
01. oktober 2007 - 18:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vand i bærbar

Jeg har spildt vand ud over min computer, og nu kan jeg kun komme ind i Windows i fejlsikret tilstand. Når jeg forsøger at åbne Windows på normal vis, går computeren i stå. Det sker, når Windows logo'et kommer frem, hvor de 3 firkanter i den vandrette søjle under logo'et pludselig begynder at køre meget langsomt. Har haft computeren til at stå i ca. 10 timer, hvor den loader meget langsomt uden at komme ind i Windows.
Nogen, der ved, hvordan man løser dette problem?
Avatar billede evilhomer15 Praktikant
01. oktober 2007 - 18:21 #1
For det første, computere bliver ikke tørstige.
Hmm for det andet, ny bærbar eller spørg hos en proffesionel tv forrætning.
Sorry for den meningsløse post.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:09 #2
Hvad gjorde du lige da det skete (udover at spilde vandet)?

Er det en stationær eller bærbar?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:10 #3
Så lige overskriften...

Tag batteriet ud og al strøm fra.

Demonter tastaturet og sæt alle dele til tørring.

Du må IKKE bruge den!
Avatar billede enya Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:29 #4
>svensson1: Hvorfor i alverden spammer du alle spørgsmål du ser..? Det er da en underlig opførsel..!
Avatar billede enya Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:35 #5
>rtl: Sorry jeg blander mig i spørgsmålet - uden at have et forslag til løsning. :(
Avatar billede rtl Nybegynder
02. oktober 2007 - 17:47 #6
Lige da det skete, slukkede jeg den og vendte den på hovedet, for at vandet ikke skulle løbe ind i den. Efter ca. 10 timer tændte jeg den, og jeg har brugt den en del til at komme på Internettet, siden det skete forrige søndag.

Kan det være muligt at redde den, eller har jeg splittet den helt af? Den virker jo trods alt i fejlsikret tilstand.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
02. oktober 2007 - 18:00 #7
Jeg tror desværre, at den skulle have tørret en del længere inden du tog den i brug. Der skal ikke meget fugt i HW før det går galt.

Men det kan være, der kommer andre forbi tråden med en god idé.
Avatar billede enya Nybegynder
17. november 2007 - 22:34 #8
>rtl: Har du fået den til at virke igen...?
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:05 #9
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:29 #10
Lukketid...???
Avatar billede rtl Nybegynder
25. september 2011 - 12:52 #11
Den kom ikke til at virke, så jeg lukker hermed tråden :-)