Avatar billede jacla Nybegynder
01. oktober 2007 - 21:32 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

bedømmelse af hjemmeside

Hej eksperter,

Jeg vil gerne have noget response på en hjemmeside som en bekendt har fået lavet. Jeg har ingen forstand på det. Så hvis i har nogle forslag til ændringer ville det være en stor hjælp.

http://www.aarhusbehandlingscenter.dk

vh

jacla
01. oktober 2007 - 22:15 #1
Jeg synes at det er en meget flot side, den er simpel, rar og let at navigere.

To (små!)ting:

Jeg bryder mig ikke om at man skal scrolle ned på startsiden. Det giver bedre overblik hvis man kan se alle informationer og links på startsiden med det samme.

Jeg synes at linkboksene ude på højre side ligner reklamer. Det er lidt uheldigt synes jeg.

Flot side!
Avatar billede w13 Novice
01. oktober 2007 - 22:16 #2
Umiddelbart ser det godt ud. Den vises fint i alle mine browsere og jeg ser ikke umiddelbart nogle kodemæssige fejl.

Måske kunne der være sparet en del kode ved at have lavet det med div's i stedet for tables, men det er bestemt ikke slemt. Især ikke i forhold til så mange andre sider. Så det er godt arbejde.
Avatar billede neoman Novice
01. oktober 2007 - 22:20 #3
enig med cc - det til højre ligner google ads så meget så jeg filtrerer dem væk helt per automatik. Meeen - det er tænkeligt at den tiltænkte kundekreds måske ikke er helt så velbevandret i google ads som jeg:)
Avatar billede jacla Nybegynder
06. oktober 2007 - 14:43 #4
Tak læg et svar alle 3så deler i.

Tak igen

vh jacla
Avatar billede w13 Novice
07. oktober 2007 - 09:11 #5
Ok! =)
07. oktober 2007 - 11:03 #6
Altid til tjeneste.
Avatar billede neoman Novice
08. oktober 2007 - 09:13 #7
pas - jeg bidrog ikke med noget nyt jo:)
Avatar billede jacla Nybegynder
08. oktober 2007 - 13:49 #8
OK neoman

Men tak til jer alle tre herfra, det var en stor hjælp for mig  C".)

vh Jan