Avatar billede sarah19 Nybegynder
06. oktober 2007 - 18:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brænde programmer

Hej,

Jeg har MS office 2002 installeret på min pc. Men jeg skal til at geninstallere Windows XP.

Mit spørgsmål er: Kan jeg brænde MS office over på en cd, så jeg kan installere det igen, når jeg har geninstalleret Windows XP?

Eller kan jeg måske bare downloade en version af MS office 2002 fra nettet, og bruge min produktnøgle på den?

For jeg har ikke rigtig råd til at købe et nyt office program.

Mvh

Sarah
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. oktober 2007 - 19:23 #1
Du kan nøjes med at køre en reparation af Windows, så beholder du Office 2002.
Det andet du foreslår er på kanten til det ulovlige. Ved heller ikke hvor du vil dl fra?
Avatar billede sarah19 Nybegynder
06. oktober 2007 - 19:38 #2
Der er mange problemer med programmer på windows, så jeg har fået at vide, at det nok bare var bedst at slette alt på den og geninstallere windows på ny.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. oktober 2007 - 19:56 #3
Hvis det er en lovlig produktnøgle du har til din Office 2002, vil jeg mene du kan ringe til Microsoft og købe en ny cd.
Avatar billede double-g Juniormester
06. oktober 2007 - 21:00 #4
Du kan også vælge at installere OpenOffice pakken. På dansk, med dansk stavekontrol og fuldstændig gratis.

http://da.openoffice.org/
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2007 - 09:06 #5
Respons !!
Avatar billede sarah19 Nybegynder
09. oktober 2007 - 16:24 #6
Altså produktnøglen er jo lovlig i den forstand, at MS Office har jo været installeret i pc'en fra ny. Men jeg ved ikke om det er nok.

Og mht. OpenOffice, så er har jeg også prøvet det. Men nu har jeg bare været vant til at bruge Ms Office så længe, så det er forvirrende at ikke alt ligger samme steder og virker på samme måde :-(
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2007 - 16:36 #7
Så må du prøve mit forslag. :)
Microsoft.Dk  44 89 01 00
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. oktober 2007 - 20:05 #8
Lukketid ?
Avatar billede sarah19 Nybegynder
30. juli 2010 - 14:50 #9
-