Avatar billede xpresand Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et enkelt design

Hej Allesammen.

Jeg søger en som hurtigt kan hjælpe mig med at lave et lille design - da jeg ikke selv er ret go'. Det eneste jeg har brug for at et header og en side menu.

Siden hedder www.mcleod-fan.dk/css/index.php og er besøgt af ca. 6000 besøgende (fordi arto.dk linker) Og som i sikkert kan se på det er designet noget jeg hurtigt har bikset sammen.

Jeg har desværre ikke nogle penge at betale med, sorry. Men jeg linker.
Avatar billede xpresand Nybegynder
08. oktober 2007 - 18:17 #1
Har besluttet mig for at jeg kan gi' max 150
Avatar billede mikegadgaard Nybegynder
08. oktober 2007 - 18:36 #2
Goddag.
Jeg vil gøre det for 200,-

Mail:
mikegadgaard@hotmail.com
Msn:
klazzed@team.babbers.dk

- Kontakt mig hvis du er interesseret.
Avatar billede ghost21 Nybegynder
09. oktober 2007 - 10:33 #3
Hej.

Jeg vil godt gå med til 150 kroner,men kun hvis jeg må bruge dig som reference på min hjemmeside.

skriv til mig på: info@web-style.dk

eller ring til mig på 60155177

www.web-style.dk
Avatar billede ghost21 Nybegynder
09. oktober 2007 - 10:36 #4
vil lige sige at du også kan tilføje mig på msn med: info@web-style.dk

og min private msn er:

tosa20@hotmail.com

med venlig hilsen
Henrik

www.web-style.dk
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
13. oktober 2007 - 09:57 #5
Har forsøgt mig her. Jeg har brugt lidt af den samme stil som du allerede havde, men så med forbedringer og har også lavet lidt selv :) . Håber du kan lide det, her er det:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/kkH62246.jpg
Avatar billede xpresand Nybegynder
28. oktober 2007 - 10:41 #6
Jeg har fundet en til at lave det, så lukker indlægget