Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2001 - 12:33 Der er 14 kommentarer og
5 løsninger

Banner reklame???

Hvor tjener jeg mest på banner reklame på et web site! Det skal helst være danske tjenester men udenlanske er også ok, men så vil jeg også have garanti for at de betaler!

Er der nogen der har et bud?

//Qlutzy
Avatar billede zeth Nybegynder
09. juni 2001 - 12:34 #1
Avatar billede cool_casper Nybegynder
09. juni 2001 - 12:35 #2
HELT KLART: http://www.tjenester.dk De udbetaler og giver en god pris!
Avatar billede webson Nybegynder
09. juni 2001 - 12:44 #3
Avatar billede okay Nybegynder
09. juni 2001 - 12:45 #4
jeg har reklamere for tradedoubler i 6 måned, og fik ingen penge af dem :(
Avatar billede cool_casper Nybegynder
09. juni 2001 - 12:48 #5
tradedoubler sucks !!!!
Avatar billede okay Nybegynder
09. juni 2001 - 12:51 #6
Avatar billede zeth Nybegynder
09. juni 2001 - 12:57 #7
hmm.. har kun haft positive oplevelser med TradeDoubler..
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. juni 2001 - 14:07 #8
Tradedoubler giver da absolut mindst! Desuden kræver de unikke klik og det giver jo ikke ret meget sammenlignet med de steder der giver for visning også. Jeg ved ikke hvordan I har det, men jeg klikker sq nærmest aldrig på et banner.

Brug http://www2.doubleclick.net/dk/

Jeg kan se at eksperten.dk også bruger dem nu....
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. juni 2001 - 14:11 #9
Dating bruger : http://www.tvdk.bannerstats.dk men har ikke selv nogen erfaring med dem.
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. juni 2001 - 14:12 #10
Jeg kender desuden uden der har arbejdet for tradedoubler....det eneste jeg kan sige er...hold jer væk!
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. juni 2001 - 14:14 #11
uden = en ..hmm..
Avatar billede smms Nybegynder
09. juni 2001 - 18:50 #12
Lawyer > hvorfor skal vi holde os væk fra TradeDoubler er der en grund eller er det bare generelt

/smms
http://www.fotx.net/smms
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. juni 2001 - 19:22 #13
smms> Der er kun én der tjener penge på jeres sider med Tradedoubler og det I får er håndører i sammenligning til hvad I kunne få et sted der giver en ordentlig pris pr. visning og ikke kun unikke klik. Hvis Tradedoubler er begyndt at betale pr. visning og ikke kun unikke klik så glem alt hvad jeg har sagt for så har de ændret strategi. Min strategi er at forhandle prisen pr. visning så højt som muligt for så at give afkald på noget af det unikke klik ville gi´ og mine beregninger viser at det er en god strategi.
Avatar billede smms Nybegynder
09. juni 2001 - 19:27 #14
lawyer > nu er det bare sådan at betaling pr visning ikke bliver praktiseret ret meget ikke engang af ekspertens banner system
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. juni 2001 - 19:29 #15
http://www2.doubleclick.net/dk/  praktisere det..
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. juni 2001 - 19:31 #16
Men de kræver vist også at man har en del besøgende, og hvad det indbefatter kan jeg ikke svarer på. Men www.juralink.dk får det...
Avatar billede smms Nybegynder
09. juni 2001 - 19:36 #17
jeg tror ikke det er tit de får pr visning - der kommer nok engang imellem en kampagne med visninger med det er de færreste der vil betale for det
Avatar billede p-frank Nybegynder
09. juni 2001 - 19:37 #18
Danban = SKOD .. gav mig ikke mine 600kr! ;(

Tradedoubler = Lidt bedre, men stadig lidt skod.. har ikke de rigtige priser ..

Tjenester = GOD! .. Gode priser, mange valgmuligheder og altid pengene udbetalt til tiden ;)
Avatar billede smms Nybegynder
09. juni 2001 - 19:40 #19
TradeDoubler har da osse \"Gode priser, mange valgmuligheder og altid pengene udbetalt til tiden\"