Avatar billede firas Nybegynder
12. oktober 2007 - 12:09 Der er 4 kommentarer

Besøgsfrekvens med statistik - kundeadgang med kode

Vi er et skadedyrsfirma, som har en hjemmeside, hvor vi gerne vil have lavet et system, så vores kunder vha. en kode kan logge sig ind og se noget statistik omkring deres skadedyrsproblemer.
F.eks har et firma et antal giftstationer placeret omkring deres bygning. Vores serviceteknikere kommer på besøg f.eks 6 gange om året og tilser stationerne og noterer i en rapport, hvor mange af dem, der har haft besøg af rotter eller mus. Hver giftstation har et nummer (nummereret fra 1 til 99) og vi har lavet en tegning over hvor de er placeret. Det er så meningen, at vi efter hvert besøg kan taste oplysningerne ind og kunden derefter kan logge sig ind og følge udviklingen fra gang til gang. Der kan også være forskelligt andet udstyr opstillet - det skal laves med forskellige farver. Det er lidt svært præcis at forklare med nogle få ord, så hvis du mener at kunne lave dette for os, er du velkommen til at kontakte mig. Jeg vil lige gøre opmærksom på, at du skal være momsregistreret for at kunne komme i betragtning.
Avatar billede medions Nybegynder
12. oktober 2007 - 12:21 #1
Du kan kontakte mig på rune@medions.dk så finder vi en løsning

//>Rune
Avatar billede cpufan Juniormester
12. oktober 2007 - 13:37 #2
og du kan kontakte mig på info@icode.dk

Umiddelbart lyder det som en lille opgave,
som hurtigt kan være oppe og køre.
Avatar billede groop Nybegynder
12. oktober 2007 - 16:49 #3
Hvilke krav er der angående sprog? asp.net, php, asp ect.?
Avatar billede snappi-v Nybegynder
14. oktober 2007 - 12:35 #4
Hej Firas,

Har du en e-mail eller tlf nr. jeg kan kontakte dig via? Ellers er du velkommen til at kontakte mig :

Casper Schneidereit
Højbrogade 3c, 3. sal
4800 Nykøbing F.
Tlf. (+45) 2293 5041
CVR nr. 30 86 81 96

Vh. Casper